اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

تماشای تلویزیون؛ اولویت اول انگلیسی‌ها

بررسی‌های صورت گرفته نشان داد، بزرگسالان انگلیسی 8 برابر بیشتر از فعالیت‌های ورزشی، تلویزیون تماشا می‌کنند.

تماشای تلویزیون؛ اولویت اول انگلیسی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌میل، بررسی‌های صورت گرفته نشان داد، بزرگسالان انگلیسی 8 برابر بیشتر از فعالیت‌های ورزشی، تلویزیون تماشا می‌کنند.

براساس نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی، کمتر از 27 درصد بزرگسالان به توصیه‌های ورزشی عمل می‌کنند.

آمار و ارقام منتشر شده نیز حاکی از آن است، حدود 27 درصد بزرگسالان انگلیسی در هفته تنها 2 ساعت و 30 دقیقه ورزش می‌کنند و مابقی آنها هیچ فعالیت فیزیکی ندارند.

تحقیقات  انجام شده بیانگر آن است، افراد بزرگسال در این کشور در هفته بیش از 17 ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند و با کامپیوتر بازی می‌کنند.

محققان یادآور می‌شوند، این آمار بدون در نظر گرفتن ساعت‌هایی است که بزرگسالان انگلیسی برای چک کردن فضای مجازی هدر می‌دهند.

کارشناسان بهداشتی می‌گویند: رژیم غذایی ضعیف و نبود هیچ ورزشی در زندگی بزرگسالان انگلیسی منجر به چاقی بیش از دو سوم آنها شده است.

محققان انگلیسی، روند عجیب چاقی در بین کودکان، نوجوانان و بزرگسالان این کشور را «بحران» نامیده‌اند و باور دارند این افزایش می‌تواند آمار سرطان، دیابت و سکته‌های قلبی‌ را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سرپرست انجمن چاقی انگلیس می‌گوید: «میزان چاقی در این کشور واقعا ناخوشایند است و کارشناسان در سال‌های آینده با آمار بدتری مواجه خواهند شد».

به گفته کارشناسان بهداشتی، انگلیسی‌ها برای کلسترول بالا نیز در صدر جدول‌های بین‌المللی قرار دارند. 

آخرین تجزیه و تحلیل از انجمن قلب و عروق اروپا نشان می‌دهد، مردان این کشور در صدر مردان چاق 47 کشور جهان هستند که 28 کشور، شامل کشورهای عضو اتحادیه اروپا می‌شود؛ زنان انگلیسی نیز در این مقایسه، در رتبه دوم و بعد از ترکیه قرار گرفتند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول